Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зміни щодо вдосконалення функціонування електронного кабінету – на «гарячій лінії» в Олександрівській ДПІ

, опубліковано 04 листопада 2020 о 15:24

Днями проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з фахівцями Олександрівської державної податкової інспекції щодо вдосконалення функціонування електронного кабінету відповідно до Закону України №466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві».

         На запитання відповідав старший державний інспектор Олександрівської ДПІ Вячеслав Громоклицький.

Під час розмови з платниками були оговорені найбільш актуальні питання щодо використання Електронного кабінету, а саме:

Питання 1: Які документи платник може отримати в Електронному кабінеті?

Відповідь: Передбачено розширення переліку документів, які платник податків зможе отримувати в електронному кабінеті( повідомлення про відмову у прийняті його податкової декларації, деякі документи за результатами перевірок, індивідуальні податкові консультації, копії податкових повідомлень-рішень тощо).

Питання 2: Що потрібно зробити, щоб документи надходили до Електронного кабінету?

Відповідь: Платник податків за власною заявою ((Додаток 3 до порядку функціонування електронного кабінету (пункт 18 розділу ІІ), а саме: Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет)) має можливість отримувати в електронному кабінеті документи, які контролюючим органом направляється за місцезнаходженням особи рекомендованим листом з повідомленням про вручення та документи, які стосуються податкових перевірок та адміністрування податків і зборів. При цьому за заявою платника йому протягом 3 робочих дів повинні бути направлені і паперові примірники вказаних документів.

Питання 3: Чи можна відмовитись від отримання інформації через електронний кабінет?

Відповідь: Платник один раз на рік може відмовитись від отримання інформації через електронний кабінет (Додаток 4 до Порядку функціонування Електронного кабінету (пункт 21 розділу ІІ), а саме: Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет)). Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет.

         Питання 4: Чи потрібен договір про визнання електронних документів?     

 

Відповідь: Платник стає суб’єктом електронного документообігу автоматично після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Питання 5. Чи несе платник податків відповідальність за некоректну роботу Електронного кабінету?

Відповідь: Спрощується механізм доведення платником податків відсутності його вини через технічний збій у роботі електронного кабінету, зокрема, скасовується необхідність підтвердження технічним адміністратором та/або методологом факту технічного збою, методологічних або технічних помилок.   

Спеціалісти ДПІ вкотре нагадали про переваги використання   інформаційно - телекомунікаційному ресурсу - «Електронний кабінет платника» (cabinet.tax.gov.ua.) для отримання адміністративних послуг та надання звітності:

- економію робочого часу та власних коштів на придбання бланків звітності;

- звітність, надіслана електронною поштою не потребує дублювання на паперових носіях та їх зберігання;

- уникнення черг;

- гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок;

- оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді;

- конфіденційність інформації;

- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.