Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Електронний кабінет платника»- головний електронний сервіс ДПС України

, опубліковано 15 жовтня 2020 о 10:06

Добропільська ДПІ ГУ ДПС у Донецькій області у зв’язку з розповсюдженням  коронавірусної інфекції наполегливо рекомендує платникам податків  утриматися від відвідування центрів обслуговування платників ( далі - ЦОП) без нагальної потреби! Особливо, якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можно вирішити дистанційно он-лайн  за допомогою Електронного кабінету платника. Головне завдання Електронного кабінету платника - адаптація сервісів під потреби користувача, забезпечення можливості фізичним особам легко, «в декілька кліків» виконати всі необхідні процедури.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також  через офіційний вебпортал ДПС України.

Модернізований сервіс «Електронний кабінет платника» включає дві функціональні частини:  відкрита (загальнодоступна) та  приватна (особистий кабінет). Робота у приватній (особистий кабінет) частині здійснюється з використанням кваліфікованого цифрового підпису.

Засобами Електронного кабінету надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

- картки платника податків; відомостей з Державного реєстру фізичних – осіб-платників податків про суми /джерела виплачених доходів  та утриманих податків;

- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації)до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цьго Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- довідка про відсутність заборгованності з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати  результати надання адміністративної послуги, зокрема  відомості з Державного реєстру фізичних – осіб-платників податків про суми /джерела виплачених доходів  та утриманих податків.

Наразі здійснюються заходи щодо доопрацювання програмного забезпечення в частині реалізації можливості в Електронному кабінеті створення та надсилання до відповідного органу ДПС заяви про застосування спрощеної системи оподаткування (далі–Заява).

Однак, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа – підприємець має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом Заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).          

Датою подання Заяви із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

За допомогою Електронного кабінету в меню «Ведення звітності»   та  «Перегляд звітності» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надати звітність до контролюючого органу та переглянути раніше надану звітність.

В Електронному кабінеті платники податків можуть контролювати стан розрахунків з бюджетом в меню «Стан розрахунків з бюджетом»

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі.

Шановні платники! Прохання максимально використовувати електронні сервіси ДПС  та Електронний кабінет  для попередження зараження коронавірусом  та зменшення контактування з хворими на COVID-19.

Здоров’я та безпека  громадян – головний пріоритет роботи ДПС України.