Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Бахмутському управлінні пройшов семінар для платників податків на актуальну тематику

, опубліковано 20 листопада 2019 о 15:06

20 листопада 2019 року у приміщенні Бахмутського управління був проведений семінар для платників податків щодо надання адміністративних послуг ДПС у ЦОПі Бахмутської ДПІ та переваг подання звітності в електронному вигляді, учасниками якого стали підприємці та представники бізнесу.

Семінар відкрив начальник Бахмутської ДПІ Бахмутського управління ГУ ДПС у Донецькій області Ігор Косолапов, який зазначив, що для забезпечення комфортних умов для платників податків Бахмутської ДПІ функціонує Центр обслуговування платників, у якому надається широкий спектр адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.

Також проінформував, що станом на 01.11.2019 року на обліку в ДПІ перебуває 15218 платників податків, з яких 5410 юридичних осіб та 9808 фізичних осіб – підприємців. Протягом цього року клієнтам Центру обслуговування платників Бахмутської ДПІ було надано  більше 12 тис. адміністративних послуг .

В ході семінару завідувач сектору обслуговування платників Бахмутського управління Наталія Бережна ознайомила платників з послугами, які надаються суб'єктам звернень у ЦОП Бахмутської ДПІ Бахмутського управління, а саме:

- адміністративні послуги;

- приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;

- приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);

- усні консультації;

- доступ до електронних сервісів;

- доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;

- попередній запис громадян на особистий прийом.

Також повідомила, що координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОП здійснює консультант-модератор (робоче місце № 8). Бланки заяв щодо отримання адміністративних послуг надаються безкоштовно. Отримати їх можна у модератора.

Центр обслуговування платників надає послуги з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45, обідня перерва – з 13:00 до 13:45 (контактний телефон 44-59-86).

У  центрі створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок – зосереджене в одному місці. У зоні  очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг.

Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах  і постійно оновлюється.

Акцентувала увагу, що електронні сервіси ДПС – економія часу для платників, які забезпечують комфортні умови для платників, скорочують час на пошук необхідної інформації і дозволяють отримати її дистанційно.

Повідомила, що функціонує електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Громадянин може сформувати Запит щодо отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді виключно про себе. Формування Запиту здійснюється за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua).

Запит підписується електронним цифровим підписом, після чого надсилатися до ДПС.

Після обробки запиту в електронному сервісі «Електронний кабінет» будуть сформовані відомості з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків.

Завершення семінару відбулося у форматі запитань-відповідей та активної дискусії.