20 листопада 2019 року у приміщенні Бахмутського управління був проведений семінар для платників податків щодо надання адміністративних послуг ДПС у ЦОПі Бахмутської ДПІ та переваг подання звітності в електронному вигляді, учасниками якого стали підприємці та представники бізнесу.
Семінар відкрив начальник Бахмутської ДПІ Бахмутського управління ГУ ДПС у Донецькій області Ігор Косолапов, який зазначив, що для забезпечення комфортних умов для платників податків Бахмутської ДПІ функціонує Центр обслуговування платників, у якому надається широкий спектр адміністративних, консультативних та інформаційних послуг.
Також проінформував, що станом на 01.11.2019 року на обліку в ДПІ перебуває 15218 платників податків, з яких 5410 юридичних осіб та 9808 фізичних осіб – підприємців. Протягом цього року клієнтам Центру обслуговування платників Бахмутської ДПІ було надано більше 12 тис. адміністративних послуг .
В ході семінару завідувач сектору обслуговування платників Бахмутського управління Наталія Бережна ознайомила платників з послугами, які надаються суб'єктам звернень у ЦОП Бахмутської ДПІ Бахмутського управління, а саме:
- адміністративні послуги;
- приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;
- приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);
- усні консультації;
- доступ до електронних сервісів;
- доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;
- попередній запис громадян на особистий прийом.
Також повідомила, що координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОП здійснює консультант-модератор (робоче місце № 8). Бланки заяв щодо отримання адміністративних послуг надаються безкоштовно. Отримати їх можна у модератора.
Центр обслуговування платників надає послуги з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45, обідня перерва – з 13:00 до 13:45 (контактний телефон 44-59-86).
У центрі створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок – зосереджене в одному місці. У зоні очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг.
Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах і постійно оновлюється.
Акцентувала увагу, що електронні сервіси ДПС – економія часу для платників, які забезпечують комфортні умови для платників, скорочують час на пошук необхідної інформації і дозволяють отримати її дистанційно.
Повідомила, що функціонує електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».
Громадянин може сформувати Запит щодо отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді виключно про себе. Формування Запиту здійснюється за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua).
Запит підписується електронним цифровим підписом, після чого надсилатися до ДПС.
Після обробки запиту в електронному сервісі «Електронний кабінет» будуть сформовані відомості з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Завершення семінару відбулося у форматі запитань-відповідей та активної дискусії.