Згідно Податкового кодексу, з моменту державної реєстрації підприємець перебуває на загальній системі оподаткування. При впровадженні своєї діяльності на загальній системі, підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат, нагадали фахівці Костянтинівсько-Дружківського управління ГУ ДПС у Донецькій області.
Підприємці на загальній системі оподаткування заповнюють податкову декларацію про майновий стан і доходи на основі даних книги обліку. Платники повинні заповняти книгу в гривнях з копійками та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. Книгу обліку доходів і витрат можна вести як в паперовому так і електронному вигляді.
При веденні книги в паперовому вигляді, виправлення помилки відбувається шляхом закреслення помилкового запису та внесення нового, правильного, який засвідчується підписом. При веденні книги в електронному вигляді помилки виправлять шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення.
Згідно порядку ведення книг обліку доходів і витрат, зберігати книгу необхідно впродовж трьох років, після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.