Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про електронні сервіси ДПС під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Дружківській ДПІ

, опубліковано 19 грудня 2023 о 11:46

 На питання, що надійшли під час «гарячої лінії» відповідала головний державний інспектор Дружківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області Наталя Цимбалюк. Пропонуємо вашій увазі найцікавіші питання та відповіді на них.

 

Чи гарантується захист персональних даних у застосунку «Моя податкова»?

Доступ до інформації про особу має лише власник мобільного додатку, що авторизувався за допомогою кваліфікованого електронного підпису, і виключно до інформації, яка його стосується.

На електронні документи, що надсилаються до мобільного додатку «Моя податкова» накладається КЕП Державної податкової служби України, що гарантує захищеність, цілісність даних, які містяться в цих документах. ДПС вживає всі необхідні заходи для захисту даних від несанкціонованого доступу, зміни, розкриття чи знищення.

Для безпечного користування додатком радимо користувачам дотримуватися звичайних принципів обережності: не залишати телефон без уваги, не повідомляти паролі.

 

Чи можна сплатити податки через Електронний кабінет з урахуванням нових вимог?

Платник податків в особистому кабінеті у режимі «Стан розрахунків з бюджетом» обирає податок (платіж), який необхідно сплатити, та засобами QR-коду або однієї із платіжних систем переходить до сплати податку. 

Платіжне доручення автоматично заповнюється на підставі облікових даних платника та відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджету, що унеможливлює помилки у рахунках і забезпечує надходження коштів до бюджету. Призначення платежу заповнює сам платник, тому обов'язково зазначається код сплати податків та ЄСВ і назва податку та період сплати.

 

Чи зобов’язаний суб’єкт господарювання застосовувати РРО або ПРРО у разі реалізації товарів, оплата за які здійснюється за допомогою QR-коду?

QR-код – матричний код, який містить інформацію щодо отримувача коштів і призначений для сканування за допомогою мобільного пристрою з метою швидкого та безпомилкового передавання реквізитів операції переказу коштів.

QR-код у розумінні законодавства, що регулює розрахункові операції (Закон України від 30.06.2021 №1591-IX «Про платіжні послуги»), не є платіжним засобом. При цьому застосування РРО або ПРРО залежить не від форми розрахункових операцій, а від способу отримання коштів продавцем, як оплати за товар (послугу).

Враховуючи викладене, продавець не зобов’язаний застосовувати РРО або ПРРО у разі реалізації товарів, робіт, якщо в QR-коді закодовані повні банківські реквізити рахунку у форматі ІВАN такого суб’єкта господарювання.

У разі здійснення розрахунків за допомогою QR-коду, в якому закодовані реквізити для оплати, будь-якого іншого електронного платіжного засобу, відмінного від реквізитів рахунку у форматі ІВАN, – застосування РРО або ПРРО є обов’язковим.

 

Чи може суб’єкт господарювання переміщувати ПРРО поза межі господарської одиниці, на яку його зареєстровано, та, наприклад, відпускати товари того ж асортименту, що і в магазині?

При реєстрації ПРРО заявником вказується тип ПРРО (стаціонарний, пересувний, ПТКС).

Якщо суб’єкт господарювання має намір використовувати ПРРО в стаціонарному магазині та для пересувної торгівлі, то необхідно реєструвати два окремих ПРРО для різних цілей застосування.

 

Долучайтесь та використовуйте нові податкові сервіси!