За січень – липень 2025 року до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 343 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».    
        За формою надходження 116 звернень надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 227 звернень – засобами електронного зв'язку, через мережу «Інтернет».   
        Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні – 318 (92,7 відс.),  повторні – 9 (2,6 відс.), дублетні – 12 (3,5 відс.), неодноразові – 4 (1,2 відс.).   
        Основні  питання,  які  порушувалися  громадянами у зверненнях, стосуються, зокрема:   
        – загальнодержавних та місцевих податків – 135 (39,3 відс.);   
        – реєстрації та обліку платників податків – 66 (19,2 відс.);   
        – контрольно-перевірочної роботи – 14 (4,1 відс.);   
        – інформування про ухилення від сплати податків – 4 (1,2 відс.);   
        – відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 3 (0,9 відс.);   
        – консультацій з питань податкового законодавства – 2 (0,6 відс.);   
        – єдиного соціального внеску – 20 (5,8 відс.);   
        – інших питань – 99 (28,9 відс.).   
        За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 63 звернення (18,4 відс.), дано роз’яснення на 267 звернень (77,8 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 4 звернення (1,2 відс.), 9 звернень (2,6 відс.) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).    
        Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.   
        Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівником ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.    
        Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.    
        Разом з тим, звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.