Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У січні – квітні 2024 року на розгляд до Головного управління ДПС у Донецькій області надійшло 114 звернень громадян

опубліковано 08 травня 2024 о 15:44

Протягом січня - квітня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 114 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні - 113(99,1 відс.), також надходійшло 1 колективне (0,9 відс.).

Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні - 112 (98,2 відс.), дублетні - 2 (1,8 відс.). Повторних та неодноразових у звітному періоді не надходило.

За формою надходження отримано:

від громадян поштою – 55 звернень;

через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 57 звернень;

від інших органів, установ, організацій – 2 звернення.

Аналіз свідчить, що найбільша кількість звернень громадян - 88 (77,2 відс.) - стосувалася фінансової та податкової політики, а саме: 

податкової політики – 74 звернень (64,9 відс.);

єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 8 звернень (7 відс.);

фінансової політики - 6 звернень (5,3 відс.).

Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосується, зокрема:

контрольно-перевірочної роботи – 20 (17,5 відс.);

загальнодержавних та місцевих податків – 19 (16,7 відс.);

податкової звітності – 12 (10,5 відс.);

відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 (6,2 відс.);

інших питань – 30 (26,3 відс.). 

За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 20 звернень (17,5 відс.), дано роз’яснення на 84 звернень (73,7 відс.),   не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 4 звернення (3,5 відс.), 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,9 відс.), 5 звернень           (4,4 відс.) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).

Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.

Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. 

Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. 

Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.