Протягом січня - квітня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 114 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні - 113(99,1 відс.), також надходійшло 1 колективне (0,9 відс.).
Усі звернення, що надійшли до Головного управління ДПС у Донецькій області за ознакою надходження поділяються на первинні - 112 (98,2 відс.), дублетні - 2 (1,8 відс.). Повторних та неодноразових у звітному періоді не надходило.
За формою надходження отримано:
від громадян поштою – 55 звернень;
через мережу «Інтернет», засобами електронного зв'язку – 57 звернень;
від інших органів, установ, організацій – 2 звернення.
Аналіз свідчить, що найбільша кількість звернень громадян - 88 (77,2 відс.) - стосувалася фінансової та податкової політики, а саме:
податкової політики – 74 звернень (64,9 відс.);
єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 8 звернень (7 відс.);
фінансової політики - 6 звернень (5,3 відс.).
Основні питання, які порушувалися громадянами у зверненнях, стосується, зокрема:
контрольно-перевірочної роботи – 20 (17,5 відс.);
загальнодержавних та місцевих податків – 19 (16,7 відс.);
податкової звітності – 12 (10,5 відс.);
відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 7 (6,2 відс.);
інших питань – 30 (26,3 відс.).
За результатами розгляду звернень посадовими особами ДПС вирішено позитивно 20 звернень (17,5 відс.), дано роз’яснення на 84 звернень (73,7 відс.), не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 4 звернення (3,5 відс.), 1 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» (0,9 відс.), 5 звернень (4,4 відс.) знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
Крім того, на виконання статей 22, 23 Закону України «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.