Протягом січня – вересня 2023 року ГУ ДПС отримало 159 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:
158 заяв (99 відс. від загальної кількості звернень);
1 скарга (1 відс. від загальної кількості звернень).
Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС:
щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (20 звернень або 12 відс.);
щодо нарахування та сплати загальнодержавних та місцевих податків і зборів (30 звернень або 19 відс.);
про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (10 звернень або 6 відс.);
про надання податкової знижки (9 звернень або 6 відс.);
щодо нарахування страхового стажу (11 звернень або 7 відс.);
щодо перенесення строку податкової звітності (5 звернень або 3 відс.);
щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (9 звернень або 6 відс.);
щодо застосування РРО (5 звернень або 3 відс.);
щодо нарахування боргу (2 звернення або 1 відс.);
про надання довідки (9 звернень або 6 відс.);
інші питання (49 звернень або 31 відс.).
Станом на 01 жовтня 2023 року ГУ ДПС розглянуто 152 письмових звернень (96 відс. від усіх звернень). По 7 зверненням термін виконання в звітному періоді не настав.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введення на території України воєнного стану, ГУ ДПС тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян.
Разом з тим звертаємо увагу, що громадяни мають можливість надсилати електронні звернення (через мережу Інтернет) у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.