Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» у Донецькій митниці ДФС протягом січня -серпня 2017 року

, опубліковано 06 вересня 2017 о 10:43

 Протягом восьми місяців 2017 року до Донецької митниці ДФС надійшло  22 письмових звернень від громадян, що в 3,6 разів більше ніж за відповідний період 2016 року.   Всі звернення, класифіковані, як заяви. Скарг та пропозицій, як у звітному періоді, так у відповідному періоді минулого року, не надходило.

У заявах розглядались питання: продовження строку перебування тимчасово ввезеного транспортного засобу на митній території України;  добровільної відмови від стягнення аліментів; підтвердження знаходження транспортного засобу на митній території України; надання роз’яснень щодо утримання обов’язкових податків і зборів при виплаті компенсації за час вимушеного прогулу; правомірності знаходження транспортного засобу  на митній території України; надання копій документів, а також довідок про заробітну плату, що подаються для призначення пенсії; поновлення за рішенням суду на відповідній посаді в Донецькій митниці ДФС; надання інформації про склад щомісячної заробітної плати  та компенсації за невикористану щорічну відпустку звільненому працівнику за період вимушеного прогулу; припинення митного режиму транзиту внаслідок втрати транспортного засобу на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

За звітний період до Донецької митниці ДФС надійшло 3 повторних звернення громадян,  що на 2  звернення більше ніж за аналогічний період 2016 року (1 повторне звернення). Фактів порушення посадовими особами положень Закону, невирішення порушених у зверненнях питань, або формального підходу до розгляду звернень не виявлено.

З початку року надійшло 5 електронних звернень, що повернуто авторові,  як такі, що не відповідають вимогам ч.7 ст.5 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями)

Всі заяви розглянуті своєчасно, заявникам надано вичерпні роз’яснення згідно діючого законодавства

Протягом січня-серпня 2017 року надійшло одне звернення, яке відповідно до вимог   ч.1 ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» було визнано анонімним.

          У звітному періоді звернень від громадян щодо проведення особистого прийому до Донецької митниці ДФС не надходило.

         Громадяни, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту, до Донецької митниці ДФС протягом минулого періоду 2017 року  не звертались.

Донецька митниця ДФС нагадує, що відповідно ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), визначено можливість надсилання письмового звернення до уповноваженого органу державної влади з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). З інформацією: яким чином,  в який спосіб можна направити звернення, в тому числі електронне, можна ознайомитись на сторінці митниці у рубриці «Контакти» суб-сайту територіальних органів ДФС у Донецькій області за посиланням: http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/mitnitsya/kontakti/