До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-липні 2017 року надійшло 296 письмових звернень громадян, що на 16 звернень або 5,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року.
З початку року розглянуто 266 письмових звернень, за їх результатами: на 225 звернень надано відповідні роз`яснення, вирішено позитивно 10 звернень, повернуто авторам 9 звернень, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», направлено на розгляд за належністю до інших органів – 8 звернень, відмовлено в задоволенні – 1 звернення, а також не підлягало розгляду 13 анонімних звернень.
Зокрема, у липні 2017 року надійшло 54 письмових звернення громадян (50 заяви, 4 скарги), що на 12,9% менше, ніж за відповідний період 2016 року.
Основні питання, які порушено у письмових зверненнях липня 2017 року – проведення контрольно-перевірочної роботи (26 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (6 звернень), сплати сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (4 звернення), адміністрування загальнодержавних податків і зборів (3 звернення).
Протягом січня-липня п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 43 прийоми громадян, (у тому числі 16 виїзних або 37,2% від їх загальної кількості), що дорівнює аналогічному показнику минулого року.
У липні п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 10 прийомів громадян, що у порівнянні з липнем минулого року більше в 2,5 рази. На них порушувались питання щодо сплати місцевих податків (4 звернення), сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (2 звернення) та інші.