Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційна довідка за січень-лютий 2017 року про стан роботи із зверненнями громадян

, опубліковано 09 березня 2017 о 11:11

До Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів області у січні-лютому 2017 року надійшло 99 письмових звернень громадян, що на 43 звернення або 76,8% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

З початку року розглянуто 71 письмове звернення, за їх результатами: на 63 звернення надано відповідні роз`яснення, повернуто авторам 3 звернення, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», направлено на розгляд за належністю до інших органів 3 звернення, не підлягало розгляду 2 звернення.

Зокрема, у лютому 2017 року надійшло 58 письмових звернень громадян (50 заяв, 8 скарг), що на 23 звернення або 39,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року. У звітному місяці надійшло 1 неодноразове звернення та 1 дублетне, повторних звернень не надходило.

Основні питання, які порушено у письмових зверненнях лютого 2017 року, – адміністрування загальнодержавних податків (12 звернень), проведення контрольно-перевірочної роботи (10 звернень), сплата єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (9 звернень), податкова звітність та інформування про ухилення від сплати податків (по 1 зверненню) та ін. 

Протягом січня-лютого п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів проведено 13 прийомів громадян, у тому числі 9 виїзних. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість усних прийомів зменшилась у 1,3 рази. За результатами розгляду усних звернень громадян на 13 надано роз’яснення.

Протягом лютого п.р. посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів ДФС області проведено 8 прийомів громадян, у тому числі 6 виїзних. На особистих прийомах громадян порушувались питання щодо сплати загальнодержавних податків (4 звернення), обліку платників податків (2 звернення) та ін.