Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян протягом січня – грудня 2016 року у Донецькій митниці ДФС

, опубліковано 04 січня 2017 о 16:15

З початку року до Донецької митниці ДФС надійшло 16 письмових звернень від громадян, пропозицій за звітний період не надходило.

У заявах громадяни просили: надати довідки про сплачені аліменти для малолітньої дитини, про підтвердження трудового стажу, а також «стажу  і заробітної плати» для пенсійного фонду, перераховувати аліменти на рахунок іншої банківської установи; цікавились наявністю в митниці технічної можливості проведення сканування людини; надати роз’яснення щодо здійснення прикордонного контролю і перевезення грошових коштів з тимчасово окупованої території через «лінію розмежування»; припинення митного режиму «транзит», внаслідок втрати (зі слів заявника) транспортного засобу  на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження; сприяти отриманню особистих речей з автотранспортного засобу, у відношенні якого складено  протокол про порушення митних правил (транспортний засіб вилучено); прийняти до виконання копії постанов судових рішень.  Надійшло звернення щодо надання інформації (у разі її наявності) про долю  особистого майна, вилученого під час проведення обшуку та заява про повернення вказаного майна власнику.

Також надійшла одна заява, що відповідає вимогам частини першої статті 8 Закону України «Про звернення громадян», яка визнана анонімною.

Всі заяви розглянуті своєчасно, заявникам надано роз’яснення згідно діючого законодавства

За звітний період 2016 року до Донецької митниці ДФС надійшла 1 скарга в якої, громадянин звернувся з вимогою притягнути до відповідальності посадових осіб митниці за неправомірне, на його  думку, звільнення з митниці. За результатами розгляду  скарги фактів вини посадових осіб Донецької митниці ДФС не виявлено. Скарга всебічно розглянута по суті,  заявнику надано вичерпну відповіді у термін встановлений законодавством.

                   Повторних, колективних звернень від громадян протягом 2016 року не було.

         З початку року керівним складом Донецької митниці ДФС здійснено три особисті прийоми за зверненням громадян. Заявники цікавилися можливістю працевлаштування до Донецької митниці ДФС, технічною можливістю проведення особистого сканування та незгоди з діями посадових осіб митниці з приводу складання протоколу про порушення митних правил.

         Упродовж прийомів заявникам надано вичерпні роз’яснення на поставлені питання.

         Із скаргами та пропозиціями громадяни на особистий прийом не звертались. Колективних звернень не надходило. Звернень від громадян, що відносяться до категорій, які потребують соціального захисту не було.