Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звернення громадян - це захист прав і інтересів громадян, гарантований Законом України

, опубліковано 16 грудня 2013 о 12:22

За 11 місяців 2013 року  до Східної митниці Міндоходів  надійшло 48 письмових звернень від  громадян: 38 заяв, 10 скарг,  пропозицій не надходило.

 Як свідчить аналіз скарг, більшість з них   стосується незгоди громадян з фактом складання протоколів про порушення митних правил, та, на думку заявників, на неправомірні дії співробітників митниці.   За результатами розгляду жодна зі скарг не підтвердилась, заявникам надані обґрунтовані, вичерпні відповіді згідно чинного законодавства.

Основними темами звернень залишаються питання, що  стосуються порядку оформлення громадянами транспортних засобів у пільговому режимі та надання  роз’яснень щодо підстав складання протоколів про порушення митних правил. Також розглядались питання передання службового житла у приватну власність, надання довідок про заробітну плату, проходження служби в митних органах колишнім співробітникам митниці,  працевлаштування до Східної митниці Міндоходів   у зв`язку з реорганізацією.

  Всі звернення розглянуті вчасно, без порушень термінів, визначених діючим законодавством.

Протягом звітного періоду колективних звернень до Східної митниці Міндоходів не надходило.