До Головного управління ДПС у Донецькій області з початку діяльності (з 29.08.2019) надійшло 6 запитів на отримання публічної інформації (далі – запити), у тому числі 2 письмових запити – засобами поштового зв’язку), 4 електронних запити – через мережу Інтернет на офіційну електронну адресу. Усних запитів, викладених засобами телефонного зв’язку, не надходило.
В розрізі категорій запитувачів запити надходили від фізичних осіб (4 запити) та юридичних осіб (2 запити).
За результатами розгляду задоволено 4 запити, відмовлено в задоволенні 2 запитів у зв’язку з тим, що запитувана інформація належала до категорії з обмеженим доступом.
Запитувачі звертались з проханням надати інформацію щодо сум податкового боргу та заборгованості з інших платежів, а також надання копій документів, зокрема висновку про результати перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Законом України «Про очищення влади».
Управління обслуговування платників Головного управління ДПС у Донецькій області нагадує, що запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку на поштову адресу (87515, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд.59 з приміткою на конверті «Публічна інформація»), на електронну адресу (dn.upr11.official@sfs.gov.ua з приміткою у темі електронного листа «Публічна інформація»); через сервіс «Електронний кабінет» у мережі Інтернет з використанням кваліфікованого електронного підпису, за телефоном (0629) 47-00-37, факсом: (0629) 52-84-12).