Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За 2 роки дії Закону «Про доступ до публічної інформації» до органів Міндоходів Донеччини надійшло 1325 запитів

, опубліковано 25 червня 2013 о 13:58

Два роки тому – у травні 2011 року – набрав чинності Закон України «Про доступ до публічної інформації», який сприяв налагодженню прозорості та відкритості в діяльності органів влади. Отже, у населення держави з'явилася можливість отримати інформацію щодо роботи органів влади шляхом надсилання інформаційних запитів, які можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі на вибір запитувача.

За цей час працівники податкової служби області отримали 1325 запитів на публічну інформацію, у тому числі у січні-травні 2013 року надійшло 287 запитів на отримання публічної інформації, що на 10% менше, ніж торік.

Найбільш зацікавленими в отриманні публічної інформації залишаються фізичні особи: від них надійшло 78,4% запитів від їх загальної кількості (225 запитів). Від юридичних осіб надійшло 52 запити. Незначну частку запитів складають запити від представників засобів масової інформації (5 запитів), органів виконавчої влади (4 запити), громадської організації (1 запит). (діаграма 6)

Встановлено, що до податкових інспекцій області з запитами на отримання інформації частіше звертаються усно (за телефоном або під час особистого відвідування). Частка усних запитів до податкових інспекцій області складає майже 71%. До Головного управління Міндоходів у Донецькій області запити надходять переважно письмово (поштою та на електронну адресу). Таким способом надійшло 23 запити.

Зокрема, у травні п.р. розглянуто 49 запитів. Аналіз тематики запитів на публічну інформацію, які надішли в травні, свідчить, що ініціатори запитів звертались з проханням надати інформацію щодо розташування в центрах обслуговування платників податків фахівців, які здійснюють реєстрацію книг обліку розрахункових операцій, розрахункових квитанцій, щодо видачі довідки про доходи, щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів акредитованого Центру сертифікації ключів, а також діяльності податкової інспекції щодо попередження розвитку «тіньового» бізнесу, про результати розслідування кримінальної справи.

Всі запити розглянуто у законодавчо встановлені терміни. Інформацію надано на 246 запитів, що становить майже 86% від усіх запитів, іншим розпорядникам інформації направлено 2 запити. Відмовлено в наданні інформації на 39 запитів у зв’язку з тим, що у переважній більшості вони не відповідали визначенню публічної інформації та стосувались податкової консультації, або запитувана інформація стосувалась третіх осіб. (діаграма 7)

За вказаний період скарги на рішення, дії чи бездіяльність податкових органів Міндоходів Донеччини з розгляду запитів на публічну інформацію не надходили.

 

Відділ забезпечення доступу до публічної інформації

та організації розгляду звернень громадян

управління обслуговування платників податків

ГУ Міндоходів у Донецькій області

 

Додаткові матеріали