В сучасних умовах ведення бізнесу, коли фраза «час – це гроші» стає актуальною, як ніколи, все більше різних сфер підприємництва потребують нових робочих інструментів для ефективної діяльності. Створення сприятливих умов для платників податків є одним з найголовніших пріоритетів сьогодення податкових органів.
Так, з початку року зафіксовано 205,9 тис. звернень представників бізнесу та громадян до ГУ ДПС у Донецькій області за отриманням адміністративних послуг. Значна частина таких звернень надійшла безпосередньо до ЦОП області, решта – в електронній формі та засобами поштового зв’язку. За 10 місяців 2019 року вже надано майже 205 тис. адміністративних послуг.
Щоб зробити співпрацю більш комфортною та зрозумілою, Податкова Донеччини пропонує перелік найбільш популярних онлайн сервісів, які допоможуть вам легко вирішити робочі питання та значно зекономити свій час.
Що для цього потрібно?
Просто зайдіть на сайт ГУ ДПС у Донецькій області за наступною електронною адресою https://dn.tax.gov.ua/, де на головній сторінці розташовані зрозумілі піктограмки-посилання на найбільш популярні електронні сервіси. Серед них «Електронний кабінет», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (так званий ЗІР), «Сервіс «Пульс», «Інформація з реєстрів» та інше.
Крім того, податковою службою запроваджено «Електронний кабінет платника» https://cabinet.tax.gov.ua у форматі європейської сервісної служби, за допомогою якої платники податків мають можливість, не відвідуючи центрів обслуговування платників, створювати і надсилати податкову звітність, листуватися з органами ДПС, подавати запити та отримувати різноманітні довідки, мати в режимі реального часу цілодобовий доступ до інформації з реєстрів і електронних систем, що оптимізує час платникам та скорочує до мінімуму контакти з контролюючими органами.
А ще ми є у фейсбуці – приєднуйся!https://www.facebook.com/tax.donetsk/.