Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо порядку відкриття доступу до декларацій державних службовців

, опубліковано 24 листопада 2025 о 10:44

     Наказом НАЗК від 10.06.2025 № 170/25 Порядок вилучення з відкритого доступу декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затверджений наказом НАЗК від 12 жовтня 2023 року № 221/23(далі - Порядок), викладено в новій редакції.

     Розділом ІІІ Порядку визначено порядок відкриття доступу до декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - декларація), у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр).

    НАЗК забезпечує відкритий доступ до декларацій у Реєстрі, зазначених у підпункті 1 пункту 2-11 розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) з дня, наступного за днем припинення або скасування воєнного стану.

    У разі відсутності у суб'єкта декларування підстав для невідображення декларації у відкритому доступі, зазначених у частинах сьомій - чотирнадцятій статті 45 Закону (за винятком осіб, зазначених у пунктах 1 - 4 частини сьомої статті 45 Закону), у період дії воєнного стану, відкриття доступу до декларації у Реєстрі здійснюється НАЗК за повідомленням про відкриття доступу до декларацій (далі - повідомлення):

- керівника державного органу/ військового формування (далі – установи), який направив до НАЗК подання про вилучення декларації з відкритого доступу Реєстру (далі - подання), у разі якщо суб'єкт декларування продовжує працювати у такій установі;

- керівника установи, у разі якщо суб'єкт декларування працює у такій установі, проте подання було направлено до НАЗК керівником іншої установи;

- керівника установи, який направив до НАЗК подання, у разі якщо суб'єкт декларування працював у такій установі і не працює в інших установах.

     Порядком визначено, що у разі виявлення відсутності у суб'єкта декларування підстав для невідображення декларації у відкритому доступі, уповноважені керівником установи особи або відповідний суб'єкт декларування ініціюють перед керівником питання щодо направлення до НАЗК повідомлення. В разі, якщо суб'єкт декларування, який не працює в установі, надсилає письмове звернення керівнику установи, який направив подання до НАЗК. До письмового звернення необхідно додати (за наявності) документи, що підтверджують відсутність у суб'єкта декларування підстав для невідображення декларації у відкритому доступі, а також документи, які підтверджують невиконання обов'язків (повноважень) в інших установах. Керівник установи, підписує повідомлення та додаток до нього з проставлянням печатки установи.

     Підготовлено за матеріалами НАЗК.