Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Дистанційний формат взаємодії з ДПС: скористайтеся перевагами електронного листування

, опубліковано 15 вересня 2025 о 10:55

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, нагадує платникам податків про можливість здійснення листування з контролюючими органами в електронному форматі.

Податкова служба активно впроваджує дистанційний формат взаємодії з платниками, щоб скоротити час для отримання ними окремих послуг. Зокрема, платники податків мають можливість листуватися з контролюючим органом в електронному вигляді через Електронний кабінет, відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України.

Зверніть увагу на переваги здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:

-  отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

-  зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

-  постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.

Порядок подання Заяви:

-  Увійти до приватної частини Електронного кабінету.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

- У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО».

- Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.

- Підписати КЕП та надіслати. 

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при  наданні послуг.

Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.