Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Національний тиждень безбар’єрності

, опубліковано 21 травня 2025 о 16:35

19 травня розпочався Національний тиждень безбар’єрності, який проводиться в рамках стратегії створення безбар’єрного простору в Україні за ініціативи першої леді України Олени Зеленської. Цілі стратегії безбар’єрності – створити умови, які дозволяють кожній людині незалежно від походження, статі, віку, фізичних можливостей та соціальної групи реалізовувати свої права і свободи повною мірою.

Краматорські податківці були запрошені та прийняли участь у спільному заході представників Нонвайелент Пісфорс Інтернешнл в Україні (NONVIOLENT PEACEFORCE INTERNATIONAL), Глобальної місії розширення прав і можливостей (Global Empowerment Mission), Благодійного фонду «Все буде добре – Україна» та волонтерів.

Податкова служба прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Під час заходу податківці розповіли про безбарʼєрність у ДПС:

- доступ до онлайн-сервісів: найпопулярніші ресурси – вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, які адаптовані для людей із порушенням зору; Контакт-центр ДПС також дає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування; 

- доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення: при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг; 

- ввічливе та уважне ставлення до кожного відвідувача: обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом всіх етапів отримання послуг. 

Крім того, під час зустрічі учасники отримали відповіді на різноманітні питання з податкової тематики, практичні рекомендації по користуванню електронними сервісами ДПС тощо. Податківці, в свою чергу, отримали знання та обмінялись досвідом спілкування та обслуговування осіб різних цільових груп – з обмеженими фізичними можливостями, постраждалими від бойових дій, людьми старшого віку, молоддю тощо.

Під час спільних заходів податківці мають змогу дізнатися, які податкові питання є найбільш актуальними, «тримати руку на пульсі» життя громади, спостерігати за методами спілкування благодійних та гуманітарних організацій з населенням тощо. Відкрита комунікація - шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків.