Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відповіді на цікаві питання краматорських платників, що надійшли на «гарячу лінію»

опубліковано 28 листопада 2024 о 12:00

Систематичне проведення сеансів телефонного зв'язку «гаряча лінія» - є одним з напрямків роботи краматорських податківців. Чергові «гарячі лінії», які були проведені в листопаді, присвячені актуальним питанням оподаткування та подання звітності, порядком застосування податкового комплаєнсу та основними цілями Національної стратегії доходів України (далі – НСД).

Так, одне з питань: чи мають право фізичні особи - підприємці – платники єдиного податку першої та другої груп, податкова адреса яких знаходиться на територіях бойових дій або на тимчасово окупованих російською федерацією територіях України, з 01.08.2023 не сплачувати єдиний податок, якщо такі особи знаходяться за межами території України та здійснюють господарську діяльність (надання послуг/продаж товарів) через мережу Інтернет та/або здійснюють діяльність на іншій території України? Відповідь на дане питання: так, мають право, за умови, що податкова адреса такого платника єдиного податку станом на дату реєстрації платником єдиного податку (відомості про яку внесені до реєстру платників єдиного податку) відповідає Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженому наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.12.2022 за № 1668/39004, з урахуванням визначених цим же Переліком дат початку бойових дій або тимчасової окупації.

Наступне питання стосувалось НСД та системи податкового комплаєнсу. Адже, Національна стратегія доходів України – це дорожня карта реформування податкової системи, а також удосконалення процедур податкового адміністрування, яка необхідна для забезпечення потенціалу задоволення фіскальних потреб у середньостроковій перспективі. Податковий комплаєнс, в свою чергу, - комплекс мотивів та стимулів платників податків, які спонукають їх дотримуватись вимог податкового законодавства, законодавства із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та сплачувати податки, збори, платежі. При цьому, способи реагування на ідентифіковані та оцінені ризики визначаються залежно від ступеня ризику (низького, середнього, високого) та поділяються на проактивні заходи (відправлення повідомлень і листів, навчання платників податків тощо), а також реактивні заходи (всі види перевірок платників податків).

Краматорська державна податкова інспекція закликає активно користуватись електронними сервісами ДПС України та нагадує, що відвідати податкову інспекцію, отримати безкоштовний кваліфікований електронний підпис (КЕП) можливо в Центрі обслуговування платників (м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 22 (вхід зі зворотної сторони будівлі) з понеділка по п’ятницю з 8.30 до 17.00, перерва з 12.30 до 13.00. Отримати усні консультації з питань отримання електронного підпису кожен може за телефоном (066)4746491, з питань податкової тематики та інших питань: (066)8414580.