Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Вебінар на тему: «Використання електронних сервісів для отримання картки платника податків та відомостей з Державного реєстру»

опубліковано 09 жовтня 2024 о 16:41

В Центрі обслуговування платників Покровської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області відбувся вебінар для платників податків з питаннь використання електронних сервісів для отримання картки платника податків та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору. Вебінар проводила старший державний інспектор Покровської ДПІ Людмила Єгоріна.

Податківець звернула увагу, що порядок отримання картки платника податків та відомостей регулюється  Положенням про реєстрацію фізичних осіб – платників податків, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України 29.09.2017 №822 (зі змінами та доповненнями).

 Отримати картку платника податків та відомості можливо різними способами: шляхом звернення особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання),  або надсиланням до контролюючого органу документів рекомендованим листом, або з використанням електронних сервісів, а саме: «Електронного кабінета платника податків» (ЕК) (https://cabinet.tax.gov.ua), через офіційний вебпортал ДПС,  а також мобільний  застосунок «Моя податкова», портал «Дія»  (за допомогою КЕП або хмарного підпису).

Доступ до електронних сервісів надається після проходження користувачем електронної ідентифікації з використання КЕП, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Податківиця пояснила,  що для отримання Відомостей в ЕК треба обрати розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути «Створити», вказати період, за який необхідно отримати відомості, натиснути «Зберегти». Підписати за допомогою будь-якого електронного підпису, після чого запит буде автоматично відправлений на обробку. Отриману відповідь на запит можна переглянути та завантажити в форматі pdf у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» або у розділі «Запит про суми виплачених доходів» меню «ЕК для громадян».

Для отримання картки платника податків через ЕК необхідно подати заяви за ф. №1 ДР (у разі реєстрації у Державному  реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО)) через розділ «Облікова картка фізичної особи (1ДР) меню «ЕК для громадян», та заяви ф.№5 ДР (для внесення змін до ДРФО) через розділ «Заява про внесення змін до ДРФО (5 ДР) меню «ЕК для громадян». До заяв додаються скановані копії документів, кожен документ має бути збережений окремо і формат файлу має бути pdf/jpg розміром до 5 МБ. Після отримання квитанції №2 «Повідомлення про результати обробки», яка надходить у відповідь на подані заяви в ЕК в меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини ЕК, можна отримати картку платника податків у Центрі обслуговування платників, що був зазначений у заяві.  Наразі отримати РНОКПП в електронному вигляді неможливо, оскільки відсутній механізм надання цієї послуги через електронні сервіси.