Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання щодо отримання довідки-розрахунку під час «гарячої лінії» в Олександрівській ДПІ

опубліковано 16 вересня 2024 о 16:59

На цьому тижні в Олександрівській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Актуальні питання щодо отримання довідки-розрахунку». На запитання платників відповідала старший державний інспектор ДПІ Людмила Гойдик.

Дозвонювачі зверталися з питаннями щодо заповнення та отримання Довідки-розрахунку та причини відмови в погодженні.

Відповідаючи, посадовець повідомила, що пунктом 4 Порядку прийняття надавачами платіжних послуг на виконання інструкцій на виплату заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 16.09.2024 №291 із змінами та доповненнями (далі-Порядок) визначено, зокрема, що довідка – розрахунок на виплату заробітної плати складається платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) за формою згідно з додатком 1 до Порядку.

Звернула увагу, що з метою упередження помилок, що виникають під час складання довідки-розрахунку, ДПС розмістила роз’яснення щодо її складання, а також приклади заповнення на офіційному сайті ДПС України.

Акцентувала увагу, контролюючі органи невідкладно погоджують надану платником єдиного внеску довідку – розрахунок в електронній або паперовій формі. Один примірник погодженої довідки - розрахунку в паперовій формі надається обслуговуючому надавачу платіжних послуг, другий - контролюючому органу, третій - залишається у платника єдиного внеску.

В електронній формі довідку – розрахунок можна погодити, скориставшись електронним сервісом ДПС України - Електронний кабінет платника податків.

Для цього в меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету є можливість надіслати оформлену довідку – розрахунок в електронній формі за ідентифікатором форми J1330001(для юридичних осіб) або  F1330001(для фізичних осіб).

Отримання «позитивних» квитанцій №1 та №2 свідчить про те, що документ пройшов перевірку на відповідність діючій формі, стандартів електронного документа, наявності обов’язкових реквізитів та зареєстровано в контролюючому органі для проведення  процедури погодження. Тобто квитанція №2 не є фінальним етапом погодження, натомість результатом завершення  зазначеної процедури є надсилання платнику єдиного внеску в електронний кабінет  погодженої довідки – розрахунку в електронній формі або відмови у погодження з наявним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою.

Причиною для непогодження довідки – розрахунку податковим органом може бути:

  • невідповідність довідки – розрахунку формі, визначеній у додатку1 до Порядку;
  • недостовірність викладеної в довідці – розрахунку інформації;
  • подання довідки – розрахунку до контролюючого органу не за місцем взяття на облік платника єдиного внеску.

Погоджена довідка – розрахунок в електронній формі  (або відмова у погодженні) направляється  контролюючим органом платнику єдиного внеску в Електронний кабінет та платник може її переглянути у вкладці «Вхідні» розділу «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.