Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника»

опубліковано 22 серпня 2024 о 16:11

Cелидівська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області продовжує проводити інформаційні заходи з платниками податків щодо популяризації Електронних сервісів Державної податкової служби. Під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» з платниками податків спілкувався старший державний інспектор  Селидівської державної податкової інспекції Олександр Мазур.

Інформуємо про найпоширеніші запитання платників податків з цього приводу.

Питання: Який порядок листування через Електронний кабінет та як автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в контролюючому органі, та які терміни надання відповіді (на лист, запит, звернення, консультацію тощо) ?

Відповідь:  Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

При цьому відповідь на звернення, лист, запит тощо надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення, ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації та ст. 52 Податкового кодексу України – для надання індивідуальної податкової консультації.

 

Питання:  Як користуватися сервісом «Дані про взяття на облік платників», розміщеним на офіційному вебпорталі ДПС?

Відповідь: У відкритій та приватній частинах Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua), платники податків мають доступ, зокрема до сервісу «Дані про взяття на облік платників».

Робота у приватній частині здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, що сертифікований у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.

Слід зазначити, що на період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних реєстрів.

Окрім цього  інспектор зазначив, що задля  забезпечення  суспільства своєчасною та достовірною інформацією у рамках електронного уряду впроваджено Загальнодоступний інформаційний ресурс (далі –ЗІР) з доступом через будь –яку пошукову систему в інтернет мережі. Засобами ЗІР можна отримати  відповіді на  податкові питання у будь-який час та зручний спосіб.

Також нагадуємо, що за отриманням консультаційної та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів ДПС платники податків можуть звертатися  до фахівців ЦОП Селидівської ДПІ за адресою: м.Кам’янське, вул.Медична,9, а також за телефоном:

0506259962