Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання щодо Електронного кабінету

опубліковано 11 липня 2024 о 16:42

Східна ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області активно проводить інформаційні заходи для платників податків Донеччини щодо популяризації Електронних сервісів Державної податкової служби.

Начальником Східної ДПІ проведено черговий вебінар з платниками податків щодо актуальних питань з використання електронних сервісів податкової служби, а саме  Електронного кабінету.

Під час вебінару було розглянуто багато питань, найактуальніші з них:

Платники податків часто запитують щодо неприйняття звітності в Електронному кабінеті (https://cabinet.tax.gov.ua) через наявність декількох діючих електронних цифрових підписів, один з яких згенерований в Дії, щодо надсилання запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску, щодо подання заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та інші. 

Платникам надано відповіді та роз’яснення з цього питання, з якими можна ознайомитися нижче. 

 

Який алгоритм анулювання Дія. Підпис, якщо планується використання КЕП Приватбанку? 

Слід підкреслити, що для коректної роботи у режимі «Введення звітності» Електронного кабінету платник повинен мати один чинний електронний цифровий підпис. 

У разі виникнення проблеми з поданням звітності якщо попереднього разу використовувався Дія. Підпис, а в подальшому вхід в Електронний кабінет здійснено КЕП Приватбанку та Декларація не приймається, необхідно анулювати Дія. Підпис.

Для анулювання Дія. Підпис в застосунку Дія рекомендовано скористатись наступним алгоритмом:  

1. Послідовно натиснути «Меню/Дія. Підпис» та обрати «Деактивувати Дія. Підпис». 

2. Послідовно натиснути «Меню/Підключені пристрої» та обрати «Видалити усі». 

3. Натиснути «Меню» та обрати «Вийти». 

Остаточно впевнитися, що всі сертифікати анульовано можна за посиланням: https://ca.diia.gov.ua/certificates-search. Для цього необхідно:  

1. Обрати розділ «За реквізитами власника». 

2. Обрати параметр «Код платника податків». 

3. Вказати реєстраційний номер облікової картки платника податків та натиснути пошук. 

  

  

 Як подати «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602)? 

Щоб отримувати кореспонденцію з податкової служби, платнику податків необхідно у режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету заповнити «Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет» (J/F 1391602) і подати її до контролюючих органів. 

Для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет необхідно: 

1. Увійти до приватної частини Електронного кабінету. 

2. Обрати режим «Введення звітності». 

У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити. 

Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет). 

Поля регіон та район заповнюються автоматично. 

Заповнити форму документа. 

У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично. 

Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити. 

Після успішного заповнення Зберегти заяву. 

3. Підписати та відправити документ до контролюючого органу. 

Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа). 

Отриману Квитанцію № 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи». 

Відповідно до абзацу першого п. 21 Наказу № 637 платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документ через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до Наказу № 637 – F/J 1391702 у разі необхідності. 

 

Як надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску? 

Платник податків має право надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300207» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету. 

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску за формою «F/J1400207» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС. 

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету. 

Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» Електронного кабінету дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300207) натисканням лівої клавіші миші. В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити». 

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме: 

найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків; 

податковий номер платника податку або серія та номер паспорта; 

дата відправлення Запиту до органів ДПС. 

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок». 

Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити». 

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. 

Отже, платник податків має право надіслати Запит за формою «F/J1300207» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету. 

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску за формою «F/J1400207» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС. 

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету. 

 Під час вебінару надано консультації та практичну допомогу.  Кожному платнику податків надані повні та вичерпні відповіді на усі поставлені запитання..

За отриманням усних консультації з питань застосування податкового законодавства, законодавства з питань сплати ЄСВ, допомоги у користуванні сервісами Електронного кабінету платника та застосунку «Моя податкова» щодо отримання адміністративних послуг, подання податкової звітності до органів ДПС, сплати податків та отримання інших сервісів можна звернутись до працівника  Східної ДПІ за  телефоном  

+ 38 (032) 297-30-47