Податкова служба Донеччини продовжує надавати інформаційну підтримку платників з питань адміністрування та сплати податків. Розширення можливостей платників через чітку та доступну інформацію не тільки сприяє дотриманню законодавства, але й зміцнює відносини між бізнесом та податковою службою.
Так, за 6 місяців поточного року податківцями Головного управління ДПС у Донецькій області надано відповіді на 30,1 тис. звернень (в т.ч. у червні – 3,4 тис. звернень) фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі, крім того, у мессенджері ГУ ДПС у Донецькій області було надано відповіді на 30 звернень (в т.ч. у червні – на 5 звернень).
Двосторонній діалог з платниками сприяє не лише оперативному реагуванню на запити бізнесу, але й надає можливість аналізувати проблеми платників та приймати відповідні рішення для їх усунення.
Разом переможемо! Все буде Україна!