В Центрі обслуговування платників Дружківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області платники податків можуть отримати адміністративні послуги, подати звіти, отримати консультації з податкового законодавства та практичну допомогу в користуванні електронними сервісами Державної податкової служби. Щомісяця фахівці інспекції проводять сеанси телефонного зв’язку, майстер-класи та практикуми з платниками податків для відповідей на актуальні питання, практичної допомоги та податкових консультацій у межах компетенції.
Станом на 01 червня 2024 року на податковому обліку в Дружківській ДПІ перебуває 3008 платників податків - суб’єктів господарювання, з них 1188 юридичних осіб, 1789 фізичних осіб-підприємців, 31 самозайнята особа (фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність).
З початку року в Центрі обслуговування платників Дружківської ДПІ надано 4493 адміністративні послуги. Найчастіше до ЦОП зверталися за отриманням картки платника податків. З початку 2024 року таку послугу було надано 2940 громадянам, що складає майже 65,4 відс. від всіх наданих послуг. Тільки у травні 2024 року було 403 звернення на отримання карток. Не менш запитуваною послугою залишається отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, за якою в продовж 2024 року звернулися 218 громадян.
Крім того, за січень-травень 2024 року зареєстровано 327 платників єдиного податку та надано 545 витягів з реєстру платників єдиного податку. Також опрацьовано 11 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
З початку року до Дружківської ДПІ подано платниками 61495 податкових звітів.
Для отриманням адміністративних послуг, консультацій та практичної допомоги з питань електронних сервісів платники можуть звернутись до Дружківської ДПІ за адресою:
м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 22, а також за телефоном +38(066)318-91-47.
Податківці попереджають, що для збереження життя та дотримання безпеки необхідно максимально використовувати можливості дистанційного зв’язку. Так зокрема, «Електронний кабінет платника податків» забезпечує всебічне спілкування з податковою: листування, надання звітності, перегляд нарахованих податків, їх сплата та отримання адміністративних послуг. Також, ДПС України запровадила мобільний застосунок «Моя податкова», який надає змогу цілодобово підтримувати зв’язок з податковою службою засобами лептопів навіть у дорозі.