Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Вимоги для створення контрольної стрічки ПРРО

опубліковано 27 травня 2024 о 11:40

Про створення контрольної стрічки ПРРО йшла мова під час чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія», який відбувся в Мирноградській державній податковій інспекції ГУ ДПС у Донецькій області. 

Під час гарячої лінії посадовець звернула увагу, що згідно з п. 1.2 розділу I Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій, програмних реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 № 1057 із змінами і доповненнями (далі – Вимоги № 1057), контрольна стрічка програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) – електронні копії розрахункових документів, а також електронні копії фіскальних звітних чеків, які сформовані послідовно із додаванням у кожен наступний розрахунковий документ або фіскальний звітний чек хешу (створеного із застосуванням хеш-функції) попереднього розрахункового документу або фіскального звітного чека, та зберігаються в електронній формі таким ПРРО під час його роботи на період відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу (в режимі офлайн) до моменту передачі розрахункових документів або фіскальних звітних чеків до фіскального сервера контролюючого органу. 

Разом з тим, п. 2.4 розділу II Вимог № 1057 встановлено, що ПРРО має забезпечувати: 

- створення та зберігання контрольної стрічки на ПРРО у разі здійснення розрахункових операцій у режимі офлайн до передачі електронних розрахункових документів, електронних фіскальних звітних чеків до фіскального сервера. Така передача завершується отриманням від контролюючого органу підтвердження про доставку таких документів; 

- під час роботи в режимі офлайн присвоєння кожному створеному електронному розрахунковому документу та фіскальному звітному чеку фіскального номера з діапазону фіскальних номерів, сформованого фіскальним сервером контролюючого органу, у порядку, встановленому ст. 5 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями

Фахівець також нагадала, що можна скористатись електронними сервісами ДПС, зокрема Електронним кабінетом за посиланням  https://cabinet.tax.gov.ua/ та порадила не зволікати і вчасно потурбуватися про отримання або подовження електронного підпису.

Нагадала, що за отриманням консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС, платники податків можуть звернутися до фахівців ЦОП Мирноградської ДПІ або за телефоном: 095-047-97-31.

Додзвонювачі отримали фахові вичерпні відповіді на всі запитання.