Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча лінія» на тему: «Електронні засоби спілкування з податковою»

, опубліковано 24 квітня 2024 о 13:28

Дружківська державна податкова інспекція ГУ ДПС у Донецькій області провела сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питань «Електронні засоби спілкування з податковою».

На питання, що надійшли під час «гарячої лінії» відповідала головний державний інспектор Дружківської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Донецькій області Наталя Цимбалюк. Пропонуємо вашій увазі питання та відповіді на них.

 

Як подати заяву про бажання отримувати документи через е-кабінет?

В Електронному кабінеті реалізована «Заява про бажання отримувати документ через електронний кабінет» за формою J/F 1391602 і «Заява про відмову отримувати документ через електронний кабінет» J/F 1391702. Заява заповнюється підписується і надсилається до податкової. Необхідно подбати  про отримання  квитанції №1 та квитанції №2, які свідчитимуть про момент фіксації використання режиму листування з податковою інспекцією в електронному форматі.

Крім того, слід пам'ятати, що якщо ви висловили таке бажання про отримання листів через Електронний кабінет, від нього можна відмовитися, але не частіше одного разу на рік.

 

Як надіслати кореспонденцію до податкової через електронний кабінет платника податків?

Меню Листування з ДПС дозволяє надіслати довільну кореспонденцію (лист, запит тощо) до відповідного органу ДПС України. Форма передбачає вибір даних із запропонованих реквізитів.

Нагадуємо, що електронний лист повинен включати відсканований лист з прізвищем, ім’ям та по батькові адресанта, його РНОКПП та податкову адресу (бажано ще зазначати мобільний телефон для вирішення поточних питань). Сканований документ повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ.

На протязі одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи .

 

Як отримати ФОП податкові послуги у смартфоні?

ДПС постійно вдосконалює мобільний застосунок «Моя податкова». Це простий і зручний  інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем.

Відтепер у мобільному застосунку «Моя податкова» доступні також нові сервіси для ФОП. У розділі «Мої дані» застосунку відображена інформація про реєстрацію підприємця та обрання спрощеної системи оподаткування.

У розділі «Послуги» реалізоване подання податкових декларацій платника єдиного податку для підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування 1-3 груп та сплата податків у «Стані розрахунків з бюджетом».

 

Чи можливо отримати засобами Електронного кабінету платника податків витяг щодо стану розрахунків з бюджетами?

Для платників податків з 1 травня в електронному кабінеті стане доступним отримання витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року, за кожен рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Також розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.

 

Які зміни відбулися у Державному реєстрі РРО?

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій - це перелік моделей РРО, їх модифікацій вітчизняного та іноземного виробництва, які відповідають вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, пройшли державну сертифікацію і дозволені для застосування під час здійснення розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Державна податкова служба наказом від 09.04.2024 № 266 виклала у новій редакції Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затверджений наказом ДПС від 21.12.2020 № 744.

Оновлений Державний реєстр містить перелік з 205 моделей РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також моделей РРО, первинна реєстрація яких заборонена.

Попередня редакція реєстру містила 209 моделей, тобто він зменшився на 4 моделі.