Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку на тему: «Не проходить верифікацію РНОКПП в «ДІЇ». Як вирішити це питання?

, опубліковано 29 лютого 2024 о 13:00

У Центрі обслуговування платників Покровській ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій  області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питання верифікації РНОКПП  в «ДІЇ». На запитання платників податків відповідала старший державний інспектор Покровської ДПІ Наталія Олександрівна Гуріна.

     Що таке верифікація РНОКПП?  

     Верифікація реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП) – підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «ДІЯ» до Державного реєстру Державної податкової служби. 

     Буває ситуація, що РНОКПП тривалий час не проходить верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображається ваш ідентифікаційний номер або «ДІЯ» видає помилку. Таке трапляється, коли є неточність в банківських даних або в реєстрі Державної податкової служби. Найпоширеніша з них  пов’язана з розбіжностями реєстраційних даних (ПІБ, дати народження тощо) в документах з реєстром.

      Як це виправити?

      Для початку отримайте онлайн-консультацію в банку, через який ви авторизувалися в «ДІЇ». Зверніться до менеджера банку, щоб переконатися у коректності введених даних. Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті  (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі. Менеджер  виправить за наявності помилки.

     Якщо помилки в банківських даних відсутні, а РНОКПП не проходить верифікацію, тоді треба звернутися до будь-якого Центру обслуговування платників податків (ЦОП) Державної податкової служби для уточнення та зміни реєстраційних даних (у разі необхідності) з документом, що посвідчує особу. У разі зміни реєстраційних даних пред’явити документи, які підтверджують зміни таких даних. Якщо є розбіжності, то дані змінять, а вам нададуть новий документ.

      Якщо проведена звірка реєстраційних даних у вище зазначених установах, а документ ще не верифіковано, радимо звернутися до техпідтримки «ДІЯ». 

     Як внести зміни в реєстраційних даних, не звертаючись до ЦОП податкової?

     У разі неможливості звернення до ЦОП податківець рекомендувала скористатися безкоштовними, зручними  сервісами податкової:  «Електронний кабінет платника податків»(ЕК) (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільним застосунком «Моя податкова» з використанням КЕП або хмарного підпису.

      Для внесення змін до Державного реєстру необхідно подати заяву за формою №5ДР через меню «ЕК для громадян»/Заява про внесення змін Державного реєстру фізичних осіб платників податків, а також через офіційний вебпортал ДПС. Для приєднання до заяви за формою №5 ДР сканованих копій документів, які підтверджують зміни облікових даних, треба використати вкладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми». У разі необхідності отримання картки платника податків  після подання заяви форм №5ДР через електронні сервіси, необхідно звернутися до ЦОП, який був вказаний  при подачі заяви.

     Платники податків мають можливість звернутися до фахівців ЦОП Покровської ДПІ за адресою: м. Покровськ, вул. Європейська, 1, а також за телефоном: 0664801183 або платники податків мають можливість звернутися до  Контакт-центру ДПС (0800501007) щоб здійснити попередній запис до ЦОП.