Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про отримання відомостей з Держреєстру фізичних осіб – платників податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Слов’янській ДПІ

, опубліковано 13 лютого 2024 о 14:09

Для суб’єктів господарювання сьогодні дуже важливо бути поінформованими щодо змін податкового законодавства, можливостей сплати податків онлайн, впровадження нових сервісів від ДПС. Про отримання відомостей з Держреєстру фізичних осіб – платників податків за допомогою Електронного кабінету платника нещодавно йшла мова під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» за участі головного державного інспектора Тетяни Сітало.

Дозвонювачам повідомлено про можливості електронного сервісу ДПС України «Електронний кабінет платника податків» та мобільного застосунку «Моя податкова».

Податківець зазначила, що відповідно до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків фізична особа, яка зареєстрована у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків чи в окремому реєстрі Державного реєстру, може отримати відомості про себе, наявні у Державному реєстрі, шляхом отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків.

Фізичній особі (громадянину України, іноземцю, особі без громадянства), яка має кваліфікований електронний підпис, для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору в електронному вигляді через Електронний кабінет необхідно виконати такі дії:

  1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua ,а також через вебпортал ДПС. При цьому доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» КЕП.
  2. У меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету обрати розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути «Створити».
  3. Вказати період, за який необхідно отримати відомості, натиснути «Зберегти».
  4. Підписати за допомогою КЕП або «хмарного» КЕП, після чого Запит буде автоматично відправлений.

Отриману відповідь на запит можна переглянути та завантажити у форматі pdf у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» або у розділі «Запит про суми виплачених доходів» меню «ЕК для громадян».

 

У податковій інспекції нагадують, що відомості про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору в електронному вигляді надаються, починаючи з 1 кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (поквартально), з 1 кварталу 2021 року поквартально в розрізі місяців із зазначенням номера кварталу та місяця, відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

 

Щодо консультацій у телефонному режимі на «гарячу лінію», то додзвонювачі отримали фахові відповіді на всі запитання щодо запропонованої тематики.

 

Нагадуємо, що з 1 січня 2024 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, отриманих впродовж 2023 року. За отриманням консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС платники податків можуть звернутися до фахівців ЦОП Слов’янської ДПІ за адресою: м. Слов’янськ, площа Соборна, 3, а також за телефоном: 095-501-33-54.

 

Крім того, платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС (0800501007) щоб здійснити попередній запис до ЦОП, та визначити зручні дату і час візиту.