Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Нюанси отримання в Е-кабінеті довідки про відсутність заборгованості

, опубліковано 09 лютого 2024 о 15:53

Днями, Мирноградська державна податкова інспекція провела чергову «гарячу лінію» на тему: «Нюанси отримання в Е-кабінеті довідки про відсутність заборгованості»

Відповідаючи, податківець роз’яснила, що для отримання довідки платникові необхідно подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Заява) за формою згідно з додатком 2 до Порядку № 733.

Відповідно до п. 7 Порядку № 733 довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві:

- у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі – уповноважений орган);

- в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login.

Нагадала, що вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати Заяву за формою J1300306 (для юридичних осіб) або F1300306 (для фізичних осіб).

Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником (п. 3 Порядку № 733).

Окрім того повідомила, що довідка або відмова у наданні довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Довідку або відмову у наданні довідки в електронній формі платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету з дотриманням вимог Законів № 851, № 2155.

Довідка надається платнику безоплатно (абзац другий п. 3 Порядку № 733).

Строк дії довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У довідці обов’язково зазначається термін її дії.

Роздрукований електронний примірник документа в паперовому вигляді не вважається оригіналом.

Крім того зосередила, що переглянути видану платнику електронну довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів електронної довідки (дати і номеру).

 

Додзвонювачі отримали фахові вичерпні відповіді всі запитання.

 

Нагадала, що з 1 січня 2024 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, отриманих впродовж 2023 року, за отриманням консультацій та практичної допомоги з питань роботи електронних сервісів від ДПС, платники податків можуть звернутися до фахівців ЦОП Мирноградської ДПІ за адресою: м. Мирноград, вул. Центральна, 19, а також за телефоном: 095-047-97-31.

 

Також платники податків мають можливість звернутись до Контак-центру ДПС (0800501007) щоб здійснити попередній запис до ЦОП, та визначити зручні дати і час візиту.