Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За 2023 рік податковою Донеччини надано відповідей на 45 тис. звернень платників податків

, опубліковано 09 січня 2024 о 09:57

Інформаційна підтримка для платників податків відіграє ключову роль у забезпеченні прозорості та ефективності фінансової системи. Крім того, забезпечення доступу до актуальної інформації також сприяє розвитку культури добросовісності серед платників податків, які розуміють важливість внеску у спільний фінансовий фонд та майбутню Перемогу.

З початку введення воєнного стану працюють гарячі лінії Головного управління ДПС у Донецькій області і податківці щоденно надають роз'яснення з самих різних питань – це і уточнення реквізитів для сплати платежів, і питання реєстрації та обліку РРО/ПРРО, і нюанси оподаткування місцевих або загальних податків, тощо.

У грудні минулого року податківцями було надано відповіді на 2,5 тис. звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 5 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.

Всього з початку року надано відповідей на 45,3 тис. звернень у телефонному режимі та 98 звернень у соцмережах.