Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Коли ФОПу, який використовує в ПРРО електронний підпис, необхідно створювати електронну печатку для ПРРО?

, опубліковано 09 жовтня 2023 о 11:42

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує платників податків, що суб’єкт господарювання самостійно приймає рішення, який засіб буде застосовувати в ПРРО: удосконалений/кваліфікований електронний підпис або удосконалену/кваліфіковану електронну печатку.

В залежності від обраного засобу суб’єкт господарювання надсилає до ДПС відповідне електронне повідомлення. Таке повідомлення містить дані про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що використовуються ПРРО, які включаються до Реєстру ПРРО та, відповідно, дозволені для застосування в цьому ПРРО.

Слід звернути увагу, що відповідно до статті 5 Закону у разі відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу облік операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та формування розрахункових документів здійснюються у порядку, встановленому Національним банком України.  

Отже, згідно з пунктом 6 Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій від 23.06.2020 № 317 (далі – Порядок №317) порядок застосування ПРРО в режимі офлайн, визначений розділом V Порядку № 317, не розповсюджується на розрахункові операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі.