Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча лінія» - про особливості застосування РРО/ПРРО

, опубліковано 01 вересня 2023 о 13:50

В Головному управлінні ДПС у Донецькій області проведено черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». На запитання платників податків щодо застосування РРО/ПРРО відповідала головний податковий інспектор відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Ірина Балабко. Сьогодні мова йшла про наступне: 

- Яке обладнання може використовуватися при застосуванні ПРРО?

Програмний РРО можна встановити на смартфон, планшет, комп’ютер чи будь-який інший гаджет, який має операційну систему та підключення до Інтернет.

-         Чи працює ПРРО, якщо немає інтернету?

Якщо при заповненні Розділу 5  форми 1-ПРРО суб’єкт господарювання проставив позначку, що за відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу ПРРО може працювати в режимі офлайн–у такому випадку, коли не буде Інтернету ПРРО автоматично перейде в режим офлайн.

Відлік часу, протягом якого ПРРО працював у режимі офлайн, починається від дати та часу, зазначених у повідомленні про проведення розрахункових операцій в режимі офлайн з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн» до дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «завершення режиму офлайн», а також від дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «завершення режиму офлайн» до дати та часу, зазначених у повідомленні з відміткою «початок переведення ПРРО в режим офлайн», якщо в період між такими строками фіскальним сервером Державної податкової служби не було зареєстровано розрахункових документів в режимі онлайн-обміну.

Режим офлайн на ПРРО може тривати не більше ніж 36 годин безперервно і не більше ніж 168 годин протягом календарного місяця. Для цього в налаштуваннях ПРРО є лічильники часу офлайн режиму по яких можна зорієнтуватись скільки ще часу можна працювати щоб не перевищити ліміти часу офлайн.

- Чи зобов’язані суб’єкти господарювання застосовувати РРО або ПРРО при здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку?

У разі якщо в місці отримання товарів розрахунки проводяться у безготівковій формі, то реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) або програмний РРО (далі – ПРРО) не застосовується, але в місці отримання готівкових коштів суб’єкт господарювання зобов’язаний застосовувати РРО або ПРРО чи проводити розрахунки у безготівковій формі за продані товари через установи банків.

- Чи можна заяву про реєстрацію ПРРО подати через Електронний кабінет?

Так, заява про реєстрацію ПРРО може бути подана через Електронний кабінет.

- В яких випадках ФОП – платники єдиного податку не застосовують РРО та/або ПРРО?

Не застосовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмні РРО (далі – ПРРО) фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої групи. 

-         Чи можна перевірити чек, який виданий ПРРО?

Перевірити чеки, видані програмним РРО, можна тут. 

 

Якщо у вас виникли запитання стосовно РРО чи ПРРО, то ви можете скористатись телефонами «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Донецькій області: з питань застосування РРО/ПРРО - (050) 817-53-26, з питань реєстрації РРО/ПРРО - (097) 258-59-12.