Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За яких умов довідку-розрахунок на виплату зарплати можуть не погодити контролюючі органи?

, опубліковано 10 лютого 2023 о 14:12

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що пунктом 4 Порядку прийняття надавачами платіжних послуг на виконання платіжних інструкцій на виплату заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 16.09.2022 № 291 із змінами та доповненнями (далі – Порядок) визначено, зокрема, що довідка-розрахунок на виплату заробітної плати складається платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) за формою згідно з додатком 1 до Порядку. 

Контролюючі органи невідкладно погоджують довідку-розрахунок в електронній або паперовій формі, надану платником єдиного внеску. 

Але можуть відмовити у погодженні за такими умовами: 

-         невідповідність довідки-розрахунку формі, визначеній у додатку 1 до Порядку; 

-         недостовірність викладеної в довідці-розрахунку інформації; 

-         подання довідки-розрахунку до контролюючого органу не за місцем взяття на облік платника єдиного внеску. 

Довідка-розрахунок в електронній формі надається платником єдиного внеску до обслуговуючого надавача платіжних послуг з дотриманням законів України про електронні документи та електронний документообіг і про електронні довірчі послуги. 

Нагадаємо, вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. 

За допомогою меню «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету платник єдиного внеску може надіслати довідку-розрахунок в електронній формі:

-         для юридичних осіб форма J1330001;

-         для фізичних осіб форма  F1330001. 

Після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка. 

У першій квитанції електронного документа повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується 

Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. У другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про платника та підписувача (підписувачів) електронного документа та квитанції). 

Погоджена довідка-розрахунок в електронній формі (або відмова у погодженні) направляється контролюючим органом платнику єдиного внеску в Електронний кабінет.