Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі - Скарга).
Однак, платник може відкликати Скаргу із помилками та з врахуванням виправлень подати її повторно.
Нагадаємо, що після отримання ДПС Скарги та надсилання платнику першої квитанції, здійснюється перевірка даних Скарги (за виключенням інформації про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня; вимог платника податку, який подає скаргу), на відповідність даним ДПС.
У випадку виявлення розбіжностей платнику направляється друга квитанція з повідомленням про помилки.
Після їх усунення та в межах передбаченого законодавством терміну платник податку може повторно направити до ДПС Скаргу з додатками. Якщо розбіжності відсутні - Скарга реєструється в ДПС.
Крім того, якщо після реєстрації Скарги в ДПС платник виявив помилку в даних, по яким не проводиться автоматизована перевірка, то він може надіслати заяву про відкликання Скарги.
У разі, коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла заява платника податку про відкликання Скарги, така Скарга залишається без розгляду, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням залишення Скарги без розгляду.
Більш детально за посиланням https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=31803