Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Допущено помилку при заповненні скарги щодо відмови в реєстрації податкової накладної – як виправити?

, опубліковано 30 грудня 2022 о 12:43

Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі - Скарга).

Однак, платник може відкликати Скаргу із помилками та з врахуванням виправлень подати її повторно.

Нагадаємо, що після отримання ДПС Скарги та надсилання платнику першої квитанції, здійснюється перевірка даних Скарги (за виключенням інформації про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня; вимог платника податку, який подає скаргу), на відповідність даним ДПС.

У випадку виявлення розбіжностей платнику направляється друга квитанція з повідомленням про помилки.

Після їх усунення та в межах передбаченого законодавством терміну платник податку може повторно направити до ДПС Скаргу з додатками. Якщо розбіжності відсутні - Скарга реєструється в ДПС.

Крім того, якщо після реєстрації Скарги в ДПС платник виявив помилку в даних, по яким не проводиться автоматизована перевірка, то він може надіслати заяву про відкликання Скарги.

У разі, коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла заява платника податку про відкликання Скарги, така Скарга залишається без розгляду, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням залишення Скарги без розгляду.

 

 

Більш детально за посиланням https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=31803