Основним пріоритетом служби є підтримка зворотного зв’язку з платниками податків та оперативне надання потрібної та перевіреної інформації, а також відповідей на всі питання.   
        Для інформаційної підтримки платників з питань сплати податків з початку введення воєнного стану працюють гарячі лінії Головного управління ДПС у Донецькій області.   
        Так, у жовтні поточного року податківцями надано відповіді на 2723 звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 26 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.   
        Щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення та/або перекид надміру або помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку ПРРО, декларування доходів та інших питань, що стосуються сплати податків фізичними та юридичними особами.   
        Незважаючи на тимчасові обмеження у роботі, податкова служба Донеччини продовжує працювати та допомагати своїм платникам.   
        Разом переможемо!