Основним пріоритетом служби є підтримка зворотного зв’язку з платниками податків та оперативне надання потрібної та перевіреної інформації, а також відповідей на всі питання.
Для інформаційної підтримки платників з питань сплати податків з початку введення воєнного стану працюють гарячі лінії Головного управління ДПС у Донецькій області.
Так, у вересні поточного року податківцями надано відповіді на 3097 звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 24 звернення у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.
Щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення та/або перекид надміру або помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку ПРРО, декларування доходів та інших питань, що стосуються сплати податків фізичними та юридичними особами.
Незважаючи на тимчасові обмеження у роботі, податкова служба Донеччини продовжує працювати та допомагати своїм платникам.
Разом переможемо!