Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Заощаджуйте час – використовуйте Електронний кабінет

, опубліковано 03 грудня 2021 о 15:28

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області пропонує при взаємовідносинах з податковою службою користуватись засобами електронного зв’язку, зокрема  Електронним кабінетом.

Як повідомив заступник начальника Головного управління ДПС у Донецькій області Олександр Гринцов, подання та перегляд податкової звітності, інформація з інтеграційних карток, платника по податках та зборах, отримання довідки про відсутність заборгованості,  інформація з загальнодоступних реєстрів та повна інформація про платника податку, можливість електронного листування – це все і дуже багато іншого платник податків зможе отримати онлайн за допомогою Електронного кабінету.

Використовуючи меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету, платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також, через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету проводиться з використанням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Подання електронних документів здійснюється у відповідності з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 (далі – Порядок № 557), а також на підставі договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу.

Платник створює електронні документи у строки та у порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням КЕП чи кваліфікованої електронної печатки, керуючись  Порядком № 557, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами).

Після накладання КЕП, автор здійснює шифрування електронного документа (з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень)  та надсилає його засобами телекомунікаційного зв’язку до адресата протягом операційного дня.

Олександр Гринцов зауважив, що Електронний кабінет працює постійно (24 години на добу), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

При цьому, проведення технічного обслуговування Електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється.

 

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.

 

Підписатися на Facebook 

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot