Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До уваги власників ID-карток: особливості отримання РНОКПП та внесення змін до реєстраційних даних

, опубліковано 07 грудня 2021 о 15:39

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків (далі - РНОКПП), який раніше мав назву «ідентифікаційний номер», або внесення змін до реєстраційних даних (у разі зміни прізвища, імені, по батькові, місця реєстрації, паспортного документа) громадянин подає фахівцю центру обслуговування платників (ЦОП) податкової служби за місцем реєстрації або, у разі перебування за межами населеного пункту місця реєстрації, до будь-якого ЦОП:

-  паспорт громадянина України у формі ID-картки;

-   довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (ЄДДР) та видані документи, що складається у формі витягу з ЄДДР;

-  довідку про реєстрацію місця проживання або перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з ЄДДР змінилися дані щодо місця проживання особи;

-  довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадянина України, який проживає на тимчасово окупованій території або переселився з неї (за наявності таких документів).

Без надання паспорту та документів, які підтверджують місце проживання або перебування особи,  фахівці податкової служби мають право відмовити у наданні адміністративної послуги з реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків або внесенні змін до нього.

Заяву на реєстрацію або внесення змін до ДРФО можна подати:

- у паперовій формі особисто або через представника за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку;

- в електронній формі за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» http://cabinet.tax.gov.ua.

 Більш детально щодо подання Заяв за допомогою Електронного кабінету  можна дізнатися на офіційному вебсайті ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/fizichnim-osobam/podannya-vidomostey/: «Порядок формування запиту щодо реєстрації фізичної особи/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами ІТС «Електронний кабінет»».

         Термін надання адміністративних послуг з видачі картки платника про присвоєний РНОКПП становить від трьох до п`яти робочих днів, в залежності від місця звернення за адміністративною послугою. В окремих випадках термін надання адміністративної послуги може бути подовжений до десяти робочих днів.

         Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.

 

Підписатися на Facebook 

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot