Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що правові норми електронного документообігу між платником податків та контролюючим органом регламентуються Податковим кодексом України, законами України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за N 959/30827 (далі – Порядок № 557).
Юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу суб’єкта електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законодавства.
Про набуття статусу суб’єкта електронного документообігу автора електронного документа інформує відповідна квитанція.
Випадки припинення електронного документообігу між платником податків та контролюючим органом визначені у підпункті 42.6 статті 42 Податкового кодексу України, зокрема електронний документообіг припиняється у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків.
Чинне законодавство не обмежує користувачів електронних довірчих послуг мати декілька особистих ключів кваліфікованого електронного підпису.
Разом з тим, згідно з вимогами Порядку №557 для накладення кваліфікованого електронного підпису на електронні документи при їх переданні до контролюючого органу платники податків зобов’язані використовувати особистий ключ, кваліфікований сертифікат відкритого ключа якого надано разом із надісланим вперше електронним документом або повідомленням про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Отже, після набуття платником статусу суб’єкта електронного документообігу повинні використовуватись особисті ключі, сертифікати яких надіслані з першим електронним документом, до завершення їх строку чинності (або скасування).
Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.
Підписатися на Facebook
fb.com/TaxUkraine
www.facebook.com/tax.donetsk
Підписатися на Telegram-канал
t.me/tax_gov_ua
Підписатися на YouTube
youtube.com/TaxUkraine
youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot