Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Бережіть себе – спілкуйтеся з податковою онлайн!

, опубліковано 16 листопада 2021 о 15:44

В сучасних умовах пандемії гарантія безпеки для платників податків стає актуальною, як ніколи, і все більше суб’єктів підприємницької діяльності обирають дистанційний формат спілкування з податковою службою. А створення сприятливих умов для платників податків є одним з найголовніших пріоритетів сьогодення податкової служби.

Так, з початку року фахівцями Головного управління ДПС у Донецькій області надано представникам бізнесу та громадянам понад 140,8 тис. адміністративних послуг, зокрема, у жовтні поточного року – майже 12,4 тис. послуг.

Одними з найпопулярніших серед 77 адміністративних послуг, які надаються податковою службою Донеччини, стали видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. За 10 місяців 2021 року надано майже 60,3 тис. таких послуг.

Також , майже 26 тис. платників отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Довідки про відсутність заборгованості з платежів, що контролюються податковими органами, є так само актуальними і зараз для платників податків -  з початку року надано понад 6,0 тис. таких довідок.

Нагадуємо – електронний сервіс «InfoTAX», запроваджений ДПС у минулому році, надає платникам податків можливість через зручні месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну і необхідну інформацію, і це робить співпрацю з платниками податків більш комфортною та захищеною.

А через «Електронний кабінет платника» https://cabinet.tax.gov.ua платники податків мають можливість, не відвідуючи центрів обслуговування платників, створювати і надсилати податкову звітність, листуватися з органами ДПС, подавати запити та отримувати різноманітні довідки, мати в режимі реального часу цілодобовий доступ до інформації з реєстрів і електронних систем, що оптимізує час платникам та скорочує до мінімуму контакти з контролюючими органами. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

На період дії карантину Головне управління ДПС у Донецькій області рекомендує платникам податків здійснювати візит до центрів обслуговування платників Донецької області (далі - ЦОП) за попереднім записом на конкретну годину прийому. З телефонами для попереднього запису до ЦОП можна ознайомитись на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області за наступним посиланням https://dn.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/219448.html у банері ЦОП, натиснувши (завантажити).

 

Підписатися на Facebook 

fb.com/TaxUkraine

www.facebook.com/tax.donetsk

Підписатися на Telegram-канал

t.me/tax_gov_ua

Підписатися на YouTube

youtube.com/TaxUkraine

youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті

 

 

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot