Цифрова держава — це про рівні можливості для всіх громадян. Державна податкова служба активно працює над цифровізацією послуг у напрямі надання громадянам та бізнесу якісних послуг, забезпечення легкої та доступної сплати податків. Ця форма взаємодії у період карантинних обмежень з податковими органами набуває особливої популярності серед платників.
На сьогодні більше 63 тис. платників Донецької області є активними користувачами електронних сервісів ДПС та Електронного кабінету. Це широкі можливості реалізовувати свої обов`язки та права у сфері оподаткування в режимі online. Подати звітність чи заяву, сплатити платежі, отримати довідку про відсутність заборгованості, листуватись з органом ДПС, зареєструватися платником ПДВ, внести зміни до своїх облікових даних, замовити облікову картку платника, отримати довідку про доходи чи витяг з реєстру, зареєструвати РРО чи програмний РРО – все це можна зробити, не виходячи з дому чи офісу, в будь-який зручний для платника час.
Частка подання платниками податків звітності в електронному вигляді щороку зростає. Так, станом на 01.08.2021 більше 88% звітності надається платниками області в електронному вигляді за допомогою електронних сервісів, зокрема, юридичними особами надається 92,5% звітності в електронному вигляді, фізичними особами – 85,2%.
Скористатися податковими електронними сервісами стало ще простіше – Мінцифри та Державна податкова служба України спростили вхід до Електронного кабінету за допомогою використання QR-коду. Для цього треба лише:
обрати спосіб входу Дія та «Отримати код»;
відсканувати QR-код;
підтвердити особу через мобільний додаток «ДІЯ» та підписати Запит.
Тримайте дистанцію та користуйтеся електронними сервісами податкової служби!
Підписатися на Facebook
fb.com/TaxUkraine
www.facebook.com/tax.donetsk
Підписатися на Telegram-канал
t.me/tax_gov_ua
Підписатися на YouTube
youtube.com/TaxUkraine
youtube.com/c/ДПСуДонецькійобласті
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX» t.me/infoTAXbot