Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області повідомляє, що на сайті ДПС України за посилання https://zp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/461891.html надана інформація, що останнім часом почастішали звернення громадян, які замовляли чи придбавали товари на сайтах продавців товарів з використанням мережі Інтернет.
Суть звернень полягає у тому, що продавці товарів на своїх сайтах надають неправдиву інформацію про кількість, ціну, способи розрахунків та умови доставки товарів, чим порушують вимоги законодавства про захист прав споживачів.
Окрім того, такі продавці товарів у більшості випадків не виконують вимоги статті 3 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та не видають покупцям розрахункові документи(чеки) або видають документи, які не відповідають вимогам до розрахункових документів.
Звертаємо увагу громадян – покупців на те, що продавці зобов’язані видавати розрахункові документи (чеки), а покупці мають право їх отримувати.
Неотримання розрахункових документів (чеків) покупцями позбавляє їх можливості відстоювати свої права як споживача, оскільки у покупців відсутні будь-які документи, що підтверджують факт укладення угоди між ним і продавцями.
Враховуючи викладене, рекомендуємо громадянам – покупцям при здійсненні покупок у мережі Інтернет вимагати у продавців забезпечити видачу розрахункових документів (чека) у паперовому вигляді чи надсилання електронних розрахункових документів.
Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Донецькій області у мережі Facebook.
Підписатися на Facebook
fb.com/TaxUkraine
www.facebook.com/tax.donetsk
Підписатися на Telegram-канал
t.me/tax_gov_ua
Підписатися на YouTube
youtube.com/TaxUkraine
https://www.youtube.com/channel/UCzcW1e1XnPo_Qc6oV6XP3YQ
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно і безпечно за допомогою сервісу «InfoTAX»
t.me/infoTAXbot