Головний пріоритет Головного управління ДПС у Донецькій області як соціально-відповідального територіального державного органу – це здоров’я та безпека платників. У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Головне управління ДПС у Донецькій області наполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) без нагальної потреби! Просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.
Головне управління ДПС у Донецькій області звертається з проханням утриматись від надсилання паперових документів засобами поштового зв’язку та користуватись засобами електронного зв’язку, зокрема Електронним кабінетом або електронною поштою.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) у форматі pdf (обмеження 2 МБ). Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС. У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Засобами Електронного кабінету можливо подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
- картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок,
- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій – направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).
Крім того, у громадян є можливість надсилати свої електронні звернення на електронну пошту dn.ezvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).
Звернення від юридичних осіб (підприємств, установ, організацій), а також фізичних осіб-підприємців і самозайнятих осіб приймаються засобами електронної пошти на офіційну електронну адресу dn-gu@tax.gov.ua.
На період карантину у ЦОП області встановлено режим роботи з 10 год 00 хв до 16 год 00 хв з обідньою перервою з 13 год 00 хв до 13 год 45 хв, та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хв.
Увага: якщо Ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або перебували у країнах, в яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо Вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!
Пам’ятайте, що відповідно до статті 3 Конституції України найвищою соціальною цінністю в Україні визнаються людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека.
Просимо з розумінням поставитись до ситуації та приносимо вибачення за можливі незручності! Будьте свідомими та зайвий раз не наражайте на небезпеку себе та оточуючих!