Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

#пРРОстоКешбек

, опубліковано 04 грудня 2019 о 10:02

Що необхідно зазначати у скарзі:

-         ПІБ, місце мешкання, код, серія та номер паспорту, номер телефону;

-       дата придбання товарів та послуг, найменування та вартість придбаних покупцем товарів або послуг, найменування або податковий номер продавця, адреса господарської одиниці продавця або адреса місця придбання товарів;

-       у разі придбання товарів через інтернет — зазначити сайт;

-       перелік документів, отриманих покупцем або споживачем послуг,  разом з придбаним товаром або послугою від продавця;

-       інформація щодо розрахункового документа;

-       номер банківського рахунку покупця або споживача, на який може бути перерахована компенсація.

До скарги обов’язково додаються електронні або скановані копії документів, які покупець отримує від продавця разом із придбаним товаром,   про який зазначено у скарзі.