Волноваська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Донецькій області інформує, Електронний кабінет ДПС забезпечує платникам податків зручний доступ до функцій створення заяви про бажання або відмову отримувати документи через систему. Для цього необхідно авторизуватись через е-підпис, обрати відповідну форму заяви, заповнити її, підписати та надіслати. Форми Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет та Заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету». Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Бажаєте отримувати інформацію від податкової служби в електронному вигляді, здійсніть такі кроки:
Варіант №1 – через «Налаштування».
· увійти до приватної частини Електронного кабінету (вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн);
· у меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою»;
· натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну пошту, на яку буде приходити інформація про документи, що надійшли в Електронний кабінет;
· підписати КЕП та надіслати.
Варіант №2 – через «Введення звітності».
· У меню «Введення звітності» обрати поточний рік і місяць;
· Натиснути «Створити» та в переліку форм знайти F/J1391602 Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет;
· Перевірити, щоб була обрана правильна податкова інспекція;
· Заповнити лише поле з електронною адресою, на яку ви бажаєте отримувати повідомлення. Решта полів заповниться автоматично (але варто перевірити правильність);
· Натиснути «Перевірити», «Підписати» (своїм ключем), «Надіслати»;
· У меню «Введення звітності» перевірити, щоб документ підсвітився зеленим кольором – це означає, що його прийняла податкова.
Що змінюється після подання заяви.
Документи від податкової надходитимуть гарантовано:
· усі документи надходитимуть у розділ «Вхідні документи» кабінету платника;
· додатково вони дублюватимуться на вказану електронну пошту;
· інформацію можна оперативно отримувати й через застосунок «Моя податкова», який надсилає push-повідомлення.
Завжди будете вчасно повідомлено про:
· податкові повідомлення-рішення;
· запити та листи ДПС;
· повідомлення про перевірки чи анулювання спрощеної системи.
З’явиться можливість вчасно подати заперечення або відповісти на запит, що убезпечить від штрафів і неприємних наслідків.
Листування в електронній формі – швидка, надійна та комфортна комунікація платників з податковими органами. Обирайте електронний формат!