Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси» у Волноваській ДПІ

, опубліковано 14 липня 2025 о 16:09

Днями за участі начальника Волноваської ДПІ Головного управляння ДПС у Донецькій області Геннадія Охрименка, відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси».

Електронні сервіси ДПС запроваджено з метою забезпечення комфорту та зручності платників у спілкуванні з податковою службою. Використання електронних сервісів надає багато переваг, зокрема це економія часу та витрат, відсутність черг, доступність, оперативність, актуальність, дистанційність. 

ДПС продовжує цифрову трансформацію та розширює електронні сервіси, щоб спростити роботу бізнесу та громадян.

Пропонуємо переглянути добірку відповідей на запитання, що надійшли під час проведення сеанс телефонного зв’язку.

Питання: Як дистанційно платникам податків записатися до ЦОПів - електрона черга для отримання послуг ?

Відповідь: Платникам податків для зручності отримання послуг діє дистанційний запис до Центрів обслуговування платників (ЦОП) – електронна черга. 

До електронної черги для відвідування ЦОПів можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue. 

Також попередній запис на отримання послуг у ЦОПах доступний через Контакт-центр ДПС за телефоном 0 800 501 007

Питання: Як здійснюється вхід до Електронного кабінету із застосуванням файлового ключа, або ключа Дія.Підпис?

Відповідь: Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно: 

натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету; 

·                   у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»; 

·                   у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис; 

·                   у полі «Особистий ключ», використовуючи кнопку «Обрати», завантажити файл із ключем; 

·                   вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»; 

·                   після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти». 

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно: 

- натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету; 

- у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; 

- натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код; 

- у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис». 

Нагадуємо, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал Державної податкової служби України. 

Питання: Як вести облік податків дистанційно?

Відповідь: Користування «Електронним кабінетом» вхід до якої здійснюється за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua, надає можливість працювати платникам з органами ДПС дистанційно, а саме: 

- переглянути дані інтегрованої картки платника податку про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня) у пункті меню «Стан розрахунків з бюджетом»; 

- формувати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету; 

- створювати Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (форма «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації»); 

- переглянути інформації про рух коштів на єдиному рахунку та інформацію про залишок коштів на єдиному рахунку; 

- спрямувати Заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань та пені (форма «J/F1302002» у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації»); 

- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України, отримувати адміністративні послуги, сплатити податкові платежі тощо. 

Також на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області розміщено актуальні реквізити рахунків для сплати податків, зборів та платежів до державного, місцевого бюджетів та єдиного соціального внеску в розділі «Рахунки для сплати платежів» за посиланням: https://dn.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv

Питання: Як отримати безкоштовні електронні ключі для бізнесу та громадян від ДПС? 

Відповідь: Електронний підпис – це вже не просто зручність, а необхідність для сучасного бізнесу та громадян. 

Щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно: 

1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг». 

2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті). 

3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг». 

4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації). 

Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають: 

·                   чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів); 

·                   незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо); 

·                   особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим. 

Новий ключ буде дійсним до 2 років. 

Питання: Як отримати довідку про джерела та суми нарахованого доходу, ПДФО та військового збору за допомогою мобільного додатку «Моя податкова»?

Відповідь: Завантажити застосунок можна на мобільний телефон на платформі iOS (в App Store) та на платформі Android (в Google Play). 

Вхідна ідентифікація користувача відбувається за допомогою файлового або хмарного кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Для отримання відомостей з Державного реєстру про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору необхідно в розділі «Послуги» обрати пункт «Отримати відомості про суми виплачених доходів» та в екранній формі запиту вказати бажаний період.

Результат виконання запиту формується протягом 5 хвилин.

Переглянути та завантажити довідку про доходи можна у розділі «Повідомлення» мобільного застосунку.

Звернув увагу на можливість здійснення листування в електронному вигляді. Підкреслив що, заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет стало ще простіше: потрібно лише у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з податковою».

В ході телефонної розмови платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали вичерпні відповіді на свої запитання.